[icebox type="note" icon="yes" title="SEO —  Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych"] (ang. Search engine optimization; zwana także pozycjonowaniem) to proces poprawiający ilość i jakoś ruchu przychodzącego do pozycjonowanej witryny z wyników organicznych wyszukiwarek.[/icebox]

 

Co oferujemy?

Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu SEO.

  • pozycjonowanie - kompleksowe działania zwiększające widoczność Twojej witryny w wyszukiwarce,
  • pozycjonowanie szerokie (long- tail) - jest to pozycjonowanie na dużą grupę fraz, np. produkty, kategorie. Szczególnie atrakcyjne dla dużych portali i sklepów internetowych,
  • audyt SEO - dokładna analiza witryny pod kątem jej zgodności z wytycznymi wyszukiwarek internetowych. Na audyt składa się zarówna ocena elementów on-site (treść, struktura, kod), jak i off-site (linki, dotychczasowe działania SEO, powiązane witryny).
  • optymalizacja witryn - polega na poprawieniu wszelkich elementów w obrębie witryny, które mogą niekorzystnie wpływać na widoczność witryny w wyszukiwarkach. Najczęściej wynika z przeprowadzonego audytu SEO i jest niezbędna przed rozpoczęciem innych działań pozycjonerskich. 
  • SEO PR - dbanie o wizerunek firmy, marki bądź witryny klienta w oczach użytkowników wyszukiwarki. Polega na ciągłym monitorowaniu fraz związanych z marką i wspieraniu widoczności w wyszukiwarkach treści pozytywnych. 

Jak działamy?

  • Sprawdzamy czego potrzebujesz - dokonujemy dokładnej analizy branży w której działasz, witryny Twojej oraz witryn konkurencji. Przedstawiamy propozycję fraz, które mogą zapewnić potencjalny ruch dla Twojej witryny.
  • Przedstawiamy ofertę - po akceptacji fraz przedstawiamy wycenę naszych działań w oparciu o różne warianty.
  • Podpisujemy umowę - po uzgodnieniu wszystkich szczegółów dopełniamy formalności. 
  • Zaczynamy działać - dokonujemy audytu Twojej witryny pod kątem pozycjonowania, a następnie przekazujemy wskazówki optymalizacyjne dla Twoich webmasterów co należy zmienić w witrynie. Jeżeli jest taka możliwość, możemy dokonać zmian sami.
  • Działamy - wykonujemy naszą pracę, aby Twoja strona była jak najbardziej widoczna w wyszukiwarkach. Zapewniamy ciągłą optymalizację witryny wraz ze zmianami w algorytmie wyszukiwarki, oraz zmianami w samej strukturze witryny.
  • Informujemy - dajemy Ci stały dostęp do narzędzia monitorowania pozycji na pozycjonowane frazy. Dodatkowo wysyłamy comiesięczne raporty pozycji.

Co dostajesz dodatkowo?

W ramach kompleksowej usługi zapewniamy dodatkowo:

  • Dodanie strony do wszelkich użytecznych usług Google takich jak: Webmaster Tools, Analytics
  • Tworzymy profil firmy w usłudze Google Moja Firma (dawne Miejsca Google) oraz profil firmy w Google+

Jak się rozliczamy?

Oferujemy dwie główne formy rozliczeń:

  • Rozliczenie abonamentowe - ustalamy stałą miesięczną opłatę za działania SEO i w ramach tej kwoty realizujemy nasze działania. Jest to wariant zapewniający dużą elastyczność zarówno w doborze fraz jak i modyfikacjach naszych ustaleń.
  • Rozliczenie mieszane (stała opłata+premia) - Składa się ze stałej miesięcznej opłaty za pozycjonowanie (zwykle ok. 50% kwoty klasycznego abonamentu) oraz dodatkowej opłaty w postaci premii za efekty naszych działań (pozycji na wybrane frazy). Ta forma rozliczeń charakteryzuje się niższymi opłatami na początku, wzrastającymi w miarę osiągania przez nas pożądanych wyników, w długim okresie jest droższa od opłaty abonamentowej (w przypadku osiągnięcia odpowiednich wyników). Jest to forma mniej elastyczna (uzależniona od wybranych fraz, za które jest premia) i z dłuższym okresem wypowiedzenia.

Dlaczego nie rozliczenie za efekt?

Dawniej w pozycjonowaniu bardzo popularne było rozliczenie za sam efekt - czyli Klient płacił dopiero po osiągnięciu konkretnych wyników. Po zmianach w algorytmie wyszukiwarki Google w 2013 roku ta forma rozliczeń stała się całkowicie nieopłacalna dla obu stron. Głównymi przyczynami są:

  • zdecydowanie wyższe koszty pozycjonowania i większe ryzyko - wraz ze zmianami w algorytmie wyszukiwarki wzrosło ryzyko działań pozycjonerskich. Obecnie Google może ukarać stronę nawet za działania, które kilka miesięcy wcześniej były dozwolone, lub za działania niezależne od nas (tzw depozycjonowanie przez konkurencję). Spowodowało to konieczność modyfikacji wielu technik pozycjonowania, aby zapewnić klientom bezpieczeństwo. W przypadku kary nie zarabia ani Klient, ani firma pozycjonująca, a samo eliminowanie przyczyny filtra jest czasochłonne i nie daje gwarancji szybkiego powrotu pozycji.
  • lokalizacja wyników wyszukiwania - obecnie Google stara się dostosowywać wyniki wyszukiwania pod konkretnego użytkownika. Wykorzystuje do tego zarówno lokalizację użytkownika, jego IP, czy rodzaj wykorzystywanego urządzenia, jak również fakt zalogowania się użytkownika na koncie Google i jego historię wyszukiwania. Sprawia to, że teoretycznie każdy użytkownik wyszukiwarki może otrzymać inne wyniki dla tego samego zapytania. W tej sytuacji rozliczanie się tylko za pozycję witryny w wyszukiwarce jest oderwane od rzeczywistej widoczności witryny i skuteczności działań pozycjonerskich.
  • wydłużony czas osiągnięcia efektów - w związku ze zmianą działań i technik pozycjonerskich na bezpieczniejsze, często wydłuża się czas realizacji działań, a w związku z tym czas osiągnięcia zadowalających efektów. Firmie rozliczającej Klientów tylko za efekt zależy na jak najszybszych wynikach i konkretnych profitach, co powoduje wzrost ryzyka otrzymania filtra od Google. Dodatkowo, firmie takiej nie opłaca się "wyciągać" strony z filtra, gdyż koszt poniesionej pracy z tym związanej jest często wyższy od potencjalnych zysków. Często w takiej sytuacji Klient zostaje pozostawiony samemu sobie, z ukaraną witryną.

Dla nas najważniejszy jest sukces obu stron, zarówno Klienta jak i nasz. Dlatego nie akceptujemy takich działań i rozliczamy się uczciwie, nie zostawiając Klienta "na lodzie" w trudnej sytuacji.

Nie chcesz kompleksowej usługi lub brakuje Ci budżetu?

Oferujemy podstawowe usługi w ramach jednorazowej opłaty:

  • audyt SEO - przeanalizujemy Twoją witrynę i zaproponujemy zmiany do wprowadzenia w celu poprawienia jej widoczności.
  • audyt + optymalizacja witryny - po dokonaniu audytu wprowadzimy konieczne zmiany w Twojej witrynie

Opłata za usługę zależy od budowy witryny oraz jej funkcjonalności. W celu wyceny skontaktuj się z nami.

Twoja strona została ukarana przez Google?

Zgłoś się do nas. Przeanalizujemy sytuację i zaproponujemy rozwiązanie.